söndag 8 februari 2009

Sanningar?

Jag har blivit utmanad av http://pebbles.myblogg.se/ .


Brukar aldrig delta i sånt här, men jag ska väl prova.


Regler:
1. Länka till den som har utmanat dig
2. Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
3. Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de 8 personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

1. Okej, för det första; allting om mig är sant, så att hitta några speciella "sanningar" blir svårt.

2. När barnen var mindre åt jag 200 gram choklad varje kväll när de hade somnat för att orka gå upp och göra alla måsten (betala räkningar, städa, plocka fram kläder etc).

3. När jag var yngre tyckte jag nästan inte om någon mat alls, kände jag doften av fläskkotletter fick jag genast huvudvärk. Jag levde på lingonsylt och mjölk med knäckebröd i.

4. Det spökade i mitt barndomshem och en gång försökte ett spöke strypa mig när jag låg och sov.

5. Jag kan inte se skräckfilmer, jag har bara sett en; Stilla natt, blodiga natt, när jag var typ 14 och då fick jag sova två veckor inne hos mamma och pappa efter det.

6. Jag tycker inte om att åka bil.

7. Jag tycker inte om att vara på platser med mycket folk.

8. Jag är en absolut motståndare till konsumtionssamhället, men eftersom jag också har destruktiva drag kan jag ägna mig åt att shoppa bort min ångest på nätet emellanåt.



Nu utmanar jag: Hanna EleonorRosenquist Ulrika Falk , www.citronbanan.spaces.live.come,

1 kommentar:

Anonym sa...

Hupps......får försöka ta mig an detta hemifrån ikväll.