tisdag 17 februari 2009

Alla andra tittar på House

Jag vet att alla andra tittar på House på TV4 nu. Jag brukar faktiskt också göra det, någon sån där slags tvångsavkoppling som jag brukar använda TV till. Jag tycker inte att det är särskilt bra, han är ju otrevlig, och sen gillar jag ju inte sjukhusscener överhuvudtaget, så jag vet inte varför jag valt att koppla av till just det programmet. Blir rätt många promenader ut i köket för att jag liksom inte "orkar" kolla. Men nu tittar jag alltså inte alls. Det blir ingen avkoppling ikväll, jag har för mycket att göra och nu fastnade jag här vid datorn.
Jag ska skriva en debattartikel och skriva ut lite till jobbet, ja, romanen har hamnat på is. Det förstod jag ju redan när jag började att jag inte kommer att hinna med.
Vi har haft besök av en representant för facket idag på jobbet och jag har äntligen lagt vantarna på ett "träd" som används som underlag för löneutveckling. Inte vet jag vad man har för möjligheter att påverka sin lön nu, men det känns i alla fall bra att själv se vilka kriterier man utgår från.

Inga kommentarer: