fredag 5 december 2008

Kväller, snart natter...

Ja, nu är det kväll och tjejerna snusar. Storasyster gnyr lite, kanske feberdrömmar. Annars har det varit min lugnaste vabdag någonsin. Det är så jag börjar förstå folk som tycker att det är lite skönt att vabba. Jag har liksom alltid vabbat med väldigt små eller väldigt sjuka barn. Ett ganska stort barn med lite feber som ligger framför TVn är ju rena lyxen.
Men jag undrade varför jag var så trött att jag somnade framför julkalendern, men påminde mig om att jag knappt sovit på två nätter p g a kiss och huvudvärk etc. Nu blir det julte och en stunds slapp innan sängen.
Tyvärr är kramarna på söndag inställda p g a att endast två politiker ställde upp, men det är fortfarande köpfri dag imorgon bara så ni vet det nu när det kliar i plånboken.

1 kommentar:

Hanna sa...

Måste tyvärr handla ändå...just idag.

Men med min ekonomi är många dagar köpfria så jag drar mitt strå till stacken.