fredag 26 december 2008

Julljud

Jo, det finns faktiskt föräldrar som själva köper låtande leksaker till sina barn. T ex jag. Jag fick ju lite ångest två dagar före julafton då jag konstaterade att barnen bara skulle få böcker, DVD och kläder. Hade turen att en väninna kom över och la pussel med tjejerna en stund medan jag rusade som en galning genom julstan, ned till leksaksaffären och ryckte till mig en keyboard och en radiostyrd bil med blink, ljud och musik...
På vägen hem hann jag även in på ICa för att köpa fler etiketter, grädde och en bingolott till uppesittarkvällen (vilken jag f ö är mycket besviken på. vilket urtrist program).
Nu är alla nöjda, även Liten som egentligen bara ville ha en bebis i julklapp (keyboard funkade också).

1 kommentar:

Cath sa...

Haha, så du hamnade också i den fällan. Tycker så illa om alla spelande ljud jag själv varit med och skapat. Känner mig som en skurk när jag ber dem sänka ljudet....

Det var väl kanske för väl att det gick bra med en keyboard också för bebis kan ju vara lite svårt att frammana bara sådär... fniss...