tisdag 13 november 2007

På SMSfronten intet nytt



Inget SMS idag. Jag åkte ut till stugan och försökte bli av med huvudvärken. Röjde i tjejernas rum. Nu fattas bara sängar och madrasser. Tog en promenad till sjön. Det blåste kallt. Huvudvärken dröjer sig kvar. Imorgon ska det visst bli högtryck, då kanske det släpper.




Har sovit dåligt, först låg jag och tänkte på pengar och jobb och sen hade nya grannen låst sig ute och tillbringade över en halvtimma med att kasta grus mot plåtfasaden på vårt hus och gorma utanför för att bli insläppt. Först blev jag rädd eftersom jag inte visste vad det var, sen blev jag arg, fick mer huvudvärk, började frysa och hade svårt att somna om. I morse hittade jag både tomglas och kondomer i trädgården så nu har jag ringt till soc och varit gnällkärring igen.

Syrran har lovat att kolla på min ansökan till drömjobbet innan jag skickar iväg den. Har också fått lite råd från bekanta (men det är ingen av dem som har något toppjobb). Känner mig lite novembertrött måste jag säga. Jag visste väl att det var något fel på mig förra veckan. Vitaminerna räcker inte alls till längre...

Hämtade barnen vid tre och gjorde pannkakor till middag och fruktsallad till efterrätt. Sen tittade vi på Bolibompa tillsammans innan Liten ville gå i säng. Hon kämpade på med att få på sig pyjamasen själv medan Storasyster lekte en extra stund. Imorgon fortsätter väntan på SMS.

Inga kommentarer: