torsdag 8 maj 2008

kort kort

Det blir lite kort notering här idag. Sov dåligt i natt och därför har jag varit trött hela dagen. slutade sent och hämtade barnen hos mormor. Nu har de inte tvättat håret på jag vet inte när, och alldeles för trötta var de idag också. De bajsade och gick i säng. Och då kom jag på att jag var hungrig så jag åt nudlar och gröna ärtor medan tvättmaskinen snurrade med bla mina byxor som blev nedbajsade av ett barn på jobbet igår. Sen har jag hängt tvätt och vikt tvätt och börjat packa inför helgens stugvistelse. Nästan hela lägenheten blev färdigslarvstädad igår, så nu återstår några pappersbuntar som ska sorteras och lite disk.
Diskmaskinen brakade ihop för ett par veckor sedan och nu är det jättejobbigt att diska eftersom det inte finns någonstans att ställa disken att torka. Vi har ju en bänkdiskmaskin som tar upp hela bänken. Ska försöka hinna lämna in den nästa vecka. Hoppas jag är piggare då.
I helgen ska vi köra sängar och bord till och från stugan, upp och ner ur källaren. Puh, jag blir svettig bara jag tänker på det. Nu måste jag sova.

Inga kommentarer: