torsdag 15 oktober 2009

Tack för idag, liksom

Vad vore livet utan halsbränna, nästäppa, åderbråck, bäckenuppluckring, trötthet och illamående? Som tomt inuti liksom, men nu är det väl inte så mycket mer som ska tillkomma?


Idag har jag slagit på stort och gjort lite nytta. Flyttat två taklampor (bytt plats på dem). snurrat in lite sladdar som inte används och lagt dem i ett skåp. Tvättat, diskat och skrivit ett medlemsutskick till partiföreningens medlemmar. Men jag har inte skickat det än........... och jag har inte hängt tvätten. Men jag har duschat också. Och jag kom nästan i tid att hämta Liten på dagis när de stängde tidigt för personalmöte idag. Nästan. Men hade jag inte åkt när jag åkte så hade jag nog blivit flera timmar sen för sen blev det visst olyckor och elände på vägen. Tankade gjorde jag i morse också och upptäckte att jag tappat bort bensinkortet. Blä, förrförra veckan var det ICAkortet. Var tar de liksom vägen? Det är nog en massa andra saker jag också tappat bort av bara farten, men man upptäcker det inte förrän långt senare. Fundera inte på det nu. Ojojoj, m a o, dags för sänggående.

Inga kommentarer: