onsdag 9 april 2008

Ännu en lång dag

Barnen var inte pigga i morse och inte jag heller. Jag hade lite svårt att varva ner och koppla av efter föräldrarmötets diskussioner. Tio i fem började mobilalarmet surra och snurra, snö utanför, tur att jag kopplat in motorvärmaren till bilen. Hade lite ångest efter diskussionerna igår. Jag gillar ju att diskutera just dessa mina hjärtefrågor, men ändå var det som om det skulle ha varit kritik mot förskolepersonalen och så ville jag ju inte att det skulle kännas. I såna fall skulle jag ju velat berömma allt bra de gör också, jag är ju jättenöjd med barnens dagis. Det är ju som någon förälder sa, ändå huvudsaken att barnen känner sig trygga och trivs.
Idag hade vi arbetsplatsträff på vår förskola och moster hämtade barnen. Överraskande nog hade Storasyster slocknat på hennes soffa när jag kom vid nio och imorgon har vi lite sovmorgon så kanske ska vi greja även denna vecka. Nu måste jag nog sova.

Inga kommentarer: