torsdag 7 februari 2008

Jag har inte givit upp

Om det nu var någon som trodde det, men det är lite körigt just nu. Långa dagar, Liten gråter efter mamma varje dag på dagis och Storasyster gråter av trötthet varje dag vi kommer hem. Jag vill bara vara med dem och få vardagen att fungera så smidigt som möjligt. När de somnat somnar jag. Jag vet att det varit FETT tisdag och hänt en massa saker i USA och så där, men när jag skulle blogga om det vaknade Liten och ville sova i mammas knä, så så...
Just nu jobbar jag hemma, skriver ut bilder eftersom vi inte fått igång skrivaren på jobbet. Och när det är klart tänker jag dåna. Fredag imorgon, men sen kommer en helg och sambon fyller år och det blir mycket att stå i. Dock känns det att vi går mot ljusare tider och snart är jag som vanligt igen. Jag lovar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som att du har det tufft just nu. Men med din styrka så klarar du det! Visst är det inte utan att man ibland funderar över sina prioriteringar... Lite uppmuntrande var ju artikeln om s,v,mp samarbetet. Och snart kommer våren med all sin energi!!!