lördag 1 september 2007

Politik hela dagen


Tänker inte skriva mycket för jag är dödstrött. Kunde inte somna igårkväll och sen kom ungarna en efter en till dubbelsängen och halv sju ringde klockan. Duschade som en levande zombie, iväg till kursgården. Sammanfattningsvis blev det energipolitik, trafik, EU, rätten till bostad, barnomsorg och lite till som dryftades. Mycket kaffe, hemgjord tårta och god mat gjorde att jag orkade mig igenom dagen. Och härligt frisk luft med sol till dessutom.


Hämtade en resväska jag ska låna av mamma på vägen hem. Åt pasta med färdig pastasås (originellt hos oss). Tvångstvättade håret på Liten som slocknade direkt efter chocken. Jämnade till Storasysters egenhändiga klippning så nu är hon riktigt 80-tal. Sen lurade hon mig att läsa fyra böcker och vi somnade båda två mitt i vaggvisan.


Nu har jag skickat in foton på framkallning på FUJI. Var lite problem med uppladdningen så det tog tid. Har försökt få igång mobil bloggning inför semestern men inte lyckats. Vet inte hur man gör... Nu sova.

Inga kommentarer: