torsdag 10 juli 2008

virusskydd och lyckans hjul

Nu är det sjätte gången på en dryg timma som jag är tvungen att starta om datorn för att få igång mitt nya virusskydd och jag vet fortfarande inte om det fungerar. Varför ska det vara så krångligt? Jag vill lägga mig i min sköna säng och fortsätta med boken. Ja, jag läser nu Kajsa Ingemarsson Lyckans hjul, vet inte ens om den är bra, men det var lätt att komma in i den. Beror liksom på vad som kommer att hända i den sista femtedelen av boken. Rescension dyker med all säkerhet upp i denna blogg nästa vecka. Och, enligt en figur i boken, blir man dömd efter sin bokhylla, så jag vet inte var jag ska ställa den här boken. jag fick den gratis, för att jag är en så in i norden bra kund på ICA. Jaja, resten av bokhyllan lär väl inte heller höja mig till skyarna, speciellt inte de böcker som jag faktiskt läst. Men jag är stolt över att ha hunnit en och en halv bok på en och en halv vecka, bådar gott...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, jag håller verkligen med dig när det gäller att baka dom där förbannade bullar, för mej tog det dryg 4 h att rengöra alla dessa formar!
hur klara du av det egentligen?