fredag 8 maj 2009

Fredag

I natt vaknade jag av att båda händerna domnat bort, alltså, hur dålig blodcirkulation kan man ha? Det gjorde jätteont och tog, mitt i natten så där, jättelång tid innan händerna kom tillbaka. Kvart i fem ringde klockan och det var fredagmorgon, ännu en relativt lång dag.
Vi har planeringstid på jobbet på fredagförmiddag och det var ju jättekul eftersom jag fick planera själv då mina kollegor är sjukskrivna. Vad trist det är. Jag är glad att mina klasskamrater från utbildningen var här igårkväll så att jag får umgås med någon nån gång. Vi satt och gjorde en "fejkplanering" i över fyra timmar, när sitter man i verkligheten och gör såna saker? När ges det tid?
Nästa vecka är det förskolans dag,
Nu är jag jättetrött. Storasyster var på kalas mellan 17-19 idag och ska vara på nästa kalas imorgon klockan 12-00. Sen ska vi sätta potatis och plantera fruktträd, grilla på landet. Tillbaka i city tidigt på söndag, marknad i stan, vattenmöte på partilokalen, vars e vilan? Jag tror jag går och knyter mig nu.

Inga kommentarer: